Veelgestelde Vragen

Voor alle vragen zijn wij telefonisch bereikbaar op 0187-892177, de mail [email protected] of via het contactformulier.
 

Mist u een product in onze webwinkel of staat uw maat, kleur of uitvoering er niet bij; neem dan contact met ons op met een van bovenstaande gegevens.

1 Veelgestelde Vragen
1.1 Betalen met Ideal

Bij iDEAL wordt u tijdens het betalingsproces omgeleid naar de betaalomgeving van uw bank. U hebt de mogelijkheid om per iDEAL te betalen als u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Van Lanschot Bankiers en Triodos Bank. Bij deze betaalwijze wordt uw betaling direct afgeschreven. Om te betalen met iDEAL doorloopt u vanaf het punt waar u uw betaalwijze kiest de volgende stappen:

  1. Selecteer uw bank
  2. Klik op 'Volgende stap'
  3. Nadat u de algemene voorwaarden heeft geaccepteerd en op 'Kopen' klikt ontvangt u van ons per e-mail een bestelbevestiging
  4. U wordt doorgestuurd naar de betaalomgeving van uw bank
  5. Rond hier uw betaling af
  6. Vergeet niet na uw betaling terug te gaan naar de hulpverlenings site. Hier wordt uw bestelling afgerond en u ontvangt een bevestiging van uw betaling per e-mail
  7. Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat ontvangt u een verzendbevestiging
1.2 Betalen per overschrijving

Om met een bankoverschrijving te bestellen doorloopt u vanaf het punt waar u uw betaalwijze kiest de volgende stappen:

  1. Klik op 'Volgende stap'
  2. Nadat u de algemene voorwaarden heeft geaccepteerd en op 'Kopen' klikt ontvangt u van ons per e-mail een bestelbevestiging
  3. Onder vermelding van het factuurnummer en onze bankgegevens (te vinden in de bestelbevestiging) schrijft u het bedrag naar ons over
  4. Nadat wij uw betaling hebben ontvangen (dit kan 2-4 dagen duren) ontvangt u een bevestiging van uw betaling per e-mail
  5. Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat ontvangt u een verzendbevestiging

Neemt u alstublieft in acht dat, door de verwerkingstijd van betalingen van uw en onze bank, de levertijd aanzienlijk langer kan worden.

Indien u geen bestelbevestiging per e-mail heeft ontvangen adviseren wij u om te controleren of uw spamfilter wellicht de e-mail heeft tegengehouden.

Indien u vergeten bent om uw factuurnummer te vermelden bij uw betaling verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen. Vermeldt u in uw bericht het liefst zoveel mogelijk details over uw bestelling en uw betaling, dan kunnen wij u sneller van dienst zijn.

1.3 Hoe plaats ik een bestelling

Bestellen bij Hulpverleningswinkel doet u eenvoudig door in te loggen met uw account en de onderstaande stappen te volgen. Heeft u nog geen account? Maak deze dan eerst aan via mijn account/registreren. U kunt ook afrekenen als gast.

  1. Plaats uw artike(en) in het winkelmandje
  2. Wanneer u klaar bent met winkelen, controleer uw bestelling
  3. Ga naar 'besteling afronden'
  4. Eigen Account: kies afleveradres
  5. Gast: vul uw gegevens in en kies voor aflever adres
  6. Kies verzendmethode en betaalmethode
  7. Ideal: volg aanwijzingen
  8. Vul een eventuele kortingscode in
  9. Vul eventuele opmerkingen in
  10. Klik op 'Kopen' , u accepteert daarmee ook onze Algemene Voorwaarden



Alle vermelde prijzen zijn exclusief  BTW.

1.4 Wanneer ontvang ik mijn bestelling
Als u in Nederland op een werkdag (maandag t/m vrijdag) voor 12 uur hebt besteld en de betaling is ontvangen, wordt de bestelling, indien het product op voorraad is, dezelfde dag verzonden. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst en betaald, worden, in het prodcut op voorraad is,  op maandag verzonden. Tijdens actieperiodes kan het wegens drukte langer duren voordat een bestelling verzonden wordt. U ontvangt altijd een bevestiging per e-mail als wij de betaling binnen hebben en zodra de bestelling verzonden wordt.

Indien een product niet op voorraad is, bestellen wij het dezelfde dag of de volgende werkdag direct en wordt het na ontvangst door ons, direct verzonden. Over het algemeen is dat de volgende dag.
In uitzonderlijke situaties, waarbij onze leveranciers het prodcut ook niet op voorraad hebben, nemen wij contact met u op, om de levertijd te bespreken.

Mocht een product een bekende langere levertijd hebben, dan vermelden wij het in de shop.

Bestellingen vanuit het buitenland:
Wij zijn geheel afhankelijk van de bezorgmogelijkheden van Post NL en hun buitenlandse partners.
Wij adviseren rekening te houden met een levertijd van 2 weken.
1.5 Wat zijn de verzendkosten
Nederland: Bestellingen onder de € 10,- excl. BTW is € 5,00 verzendkosten. Daarboven is het gratis;
EU landen: € 20
Andere Europese landen: € 32,50
Andere landen: € 47,50
1.6 Mijn account: ik ben verhuisd, hoe geef ik mijn nieuwe adres door?
In ‘mijn account’ kunt uzelf uw adres wijzigen door in te loggen met uw e-mailadres en wachtwoord en naar 'uw gegevens' te gaan. Vervolgens klikt u op ‘gegevens wijzigen om uw adresgegevens te wijzigen.
1.7 Mijn account: Hoe verander ik mijn email adres
In ‘mijn account’ kunt u zelf uw e-mail adres wijzigen door in te loggen met uw e-mailadres en wachtwoord en naar 'uw gegevens' te gaan. Vervolgens klikt u op ‘gegevens wijzigen om uw e-mail adres te wijzigen.
1.8 Hoe kan ik een ontvangen product retourneren

Retourbeleid

Hulpverleningswinkel accepteert teruggezonden producten binnen 10 dagen na leverdatum. Alleen ongebruikte producten in de originele doos worden geaccepteerd.

BeCare VOF
Zernikeweg 37
3241 MG Middelharnis
Nederland


Retourprocedure
 

Beschrijf de reden van retourzenden, dit dient te worden meegezonden. Het retouradres dient duidelijk op het pakket te worden geplakt.

Creditering vindt plaats na inspectie van het product. De verzendkosten worden niet vergoed. Creditering zal ongeveer 14 dagen duren.
 

1.9 Ik heb een prodcut net ontvangen en nu is het een actie artikel
U heeft helaas geen recht op teruggaaf van het prijsverschil, als korte tijd later een reeds aangeschaft product afgeprijsd blijkt te zijn.
1.10 Hoe lang heb ik garantie?

Garantie

Alle producten van hulpverleningswinkel zijn gegarandeerd tegen materiaal- en fabricagefouten. Indien u klachten heeft over een product, bel ons of stuur een email naar [email protected]. Verzend geen gebruikte producten voordat u contact met ons heeft opgenomen.
Voor de meeste producten geldt de garantie termijn van de fabriek en staat dit bij het product vermeld.
1.11 Hoe bereik ik de klantenservice?
U kunt de klanten service bereiken door contact op te nemen met BeCare.
Telefoonnummer: 0187892177 of via mail [email protected]
We streven naar beantwoording van uw mail binnen 24 uur.
1.12 Hebben jullie ook social media?
De hulpverleningswinkel heeft een eigen facebook pagina: https://www.facebook.com/hulpverleningswinkel/

Ook het moederbedrijf BeCare heeft een facebook pagina: https://www.facebook.com/becareshop.nl/

We vinden het leuk als u ons volgt!